قوانین کلی انجمن

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





ارسال پاسخ
تعداد بازدید 89
نویسنده پیام
doctorwho آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 30 /3 /1393


قوانین کلی انجمن
قوانین عمومی

قانون شماره 1: تمامی کاربران ميبايست هنگام ثبت نام در انجمن از کلمات مناسب جهت ايجاد نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر بلافاصله حذف و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد .این قانون در مورد انتخاب امضا و آواتار نيز صدق ميكند!!

قانون شماره 2: کاربران تنها مجاز به استفاده از یک شناسه کاربری می باشند، در صورت مشاهده رفتاری مغایر با این قانون، تمامی شناسه های فرد خاطی مسدود خواهند شد.

قانون شماره 3: هرگونه توهين به مذاهب و اديان ، توهين و تمسخر مقامات سیاسی و دولتي و بحث های سیاسی در اين انجمن ممنوع بوده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

قانون شماره 4: از تبلیغ سایت خود و سایتهای دیگر (بلاگ های شخصی، فروشگاه های اینترنتی، شرکت های تجاری و ...) از طریق پست در تاپیکها ، پیغام خصوصی، امضا، آواتار و ... جدا خودداري كنيد.درصورت مشاهده، کاربر ارسال کننده اخطار دریافت خواهد کرد و در صورت ادامه این روند و عدم توجه به این قانون، دسترسی کاربر به مدت 1 ماه از انجمن ها قطع خواهد شد.

قانون شماره 5: مسئولیت تمامی فایلها كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسائل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن و ... ندارد!

قانون شماره 6: چنانچه انتقاد و یا اعتراضی نسبت به رفتار مدیران ويا کاربران دیگر در انجمن دارید، آن‌ را از طریق پیغام خصوصی‌ برای مديران ارشد يا سرپرست سايت ارسال نمایید تا در صورت لزوم مشورت‌های لازم انجام گيرد و به موضوع رسيدگي شود.


قوانین ارسال مطلب


قانون شماره 1: كاربران ميبايست در هنگام ارسال مطلب در انجمن‌ها، از کلمات مناسب استفاده نمایید.در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب و يا توهین به ديگر کاربران، مدیران و مسئولين انجمن اشتراک آن كاربر به مدت 10 روز مسدود خواهد شد.درصورت تكرار اين عمل با شخص متخلف شدیدا برخورد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


قانون شماره 2: از ارسال پستهاي اسپم،‌ نامربوط و غيرلازم در تاپيكها جدا خودداري كنيد.در صورت مشاهده،ابتدا تذكر داده مي شود و در صورت تكرار اين عمل و عدم توجه فرد خاطي دسترسي وي به انجمن به مدت 2 هفته قطع خواهد شد!

قانون شماره 3: کاربران میبایست هنگام ارسال تاپيكها از یک عنوان مناسب براي موضوعات خود استفاده نمایند.این عنوان می‌بایست در رابطه با مطلب، سؤال، مشکل و یا پیغامتان باشد.

قانون شماره 4: لطفاً در هنگام ايجاد موضوعات و مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از ارسال مطالب و سوالات خود در انجمنهای نامتناسب و نامربوطه خودداری نمایید.
همچنين از ارسال تاپیک‌های تکراری جداً خودداری فرمایید و قبل از ایجاد تاپیک با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود آن مطلب در انجمن‌ها مطمئن شوید.

قانون شماره 5: زبان نوشتاری انجمن فارسی است لطفا مطالب خود را تنها به زبان فارسی ارسال نموده و از تایپ به صورت فینگیلیش خودداری فرمایید!

قوانین كپی رايت

قانون شماره 1:كلیه مطالب نوشته شده در سایت دارای حق کپی رایت بوده و كپی برداری از مطالب این انجمن فقط و فقط با ذكر دقیق منبع و نام نویسنده مجاز است!!!
قانون شماره 2: در صورتي كه مايل به ارسال مطلبي از سايت ديگر مي باشيد حتما نام منبع و نويسنده را ذكر كنيد!!

جمعه 30 خرداد 1393 - 20:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group